tankar, känslor och reflektioner

Publicerat: 2011-07-09 Kl: 12:07:22 | I kategori: Allmänt


Jag tänker på barn, ansvar över barn. Hur man som människa är byggd när man utan som helst problem, bara skiter i sitt barn? eller sina barn, vilket som. När man har dom som små trofeér som man visar upp när man känner att man har orken och lusten. Komma o gå som det behagar dig. Att sätta sig själv framför ett barn, sig själv och sina "behov". Men vem bryr sig om dina behov egentligen? Förutom du själv? Att mista ett barn pga tids- och intressebrist är fan i mig en jävla bedrift i negativ bemärkelse. Aja vad ska man göra, älska sina barn gränslöst och håll idioterna utanför deras liv, mer finns inte att göra.

Nemen vad säger ni? Vädret kan man inte klaga på, det är bra väder för en eftermiddag på stan med alla barn!:) Kaos kaos kaos men härligt kaos? Ja det är de!:)

Mindre bra dag, har sovit riktigt taskigt, vakna av andnöd etc. Men det löste sig:) haha. Ett tag trodde jag att jag skulle dö, på plats rätt upp o ner i soffan, börja nästan knåpa på en hejdå dikt men det vände, tur va? :) haha.
Jag är trött idag så jag är dryg o på ett jobbigt humör, men sånt kan vara roligt ibland oxå.

Jag sitter bara o skriver fast jag inte riktigt har nån koll på vad jag egentligen vill komma framtill.. Kanske inget speciellt?

Ha en bra dag!:)


haha, jag älskar den här bilden. Alla små soldater samlade runt riddarbordet dags för intag av föda! Barn är väl härliga!:)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja undra vem du syftar på! Men den som försummar sina barn är den som i slutet är förloraren. Självklart även barnen också, men dom mår nog bättre runt människor som gör allt för dom. Hoppas ni har det underbart!

2011-07-09 @ 21:19:53
Postat av: Evelina

Antingen syftar jag inte på någon alls eller flera stycken för det finns tyvärr alldeles för många sånna föräldrar..



Absolut! Det är så sant det du skriver:)

2011-07-09 @ 21:34:28
Postat av: Anna, mamma till Elis & Silas

Håller med dig i det du skriver. Barnen är mitt allt, och det är synd att det inte är så för alla. Du vet vad jag menar :) ta hand om er! Kram!

2011-07-10 @ 14:38:30
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0