underbart

Publicerat: 2011-07-11 Kl: 20:23:16 | I kategori: Allmänt


Just nu använder jag ordet underbart hela tiden tycker jag men jag vet inte vad jag ska använda då allt är o känns underbaaaaaaaaart.


I söndags var vi som sagt nere på gatufesten, hela tjocka familjen + lite fler från R's familj. :) Det var en jätte trevlig dag och allt gick kanon bra!:) Pojkarna åkte karuseller och flickorna tittade på och strosade runt lite.




Tidigt imorse åkte vi ut till skrängsta, ett annat ord för paradiset. Nej men nästan så, det är helt underbart där ute:) Barnen hade det hur mysigt som helst! Grabbarna åkte ut och åkte lite båt o vi tjejer badade och åt mellis medans. Sen har dom busar och myst mest hela dagen.:) Dagen har varit helt hur härlig som helst!:) Min R, balsam för själen!



Imorn jobbar jag till 21 sen har jag en kväll/natt utan barnen o jädrar vad behövligt det känns just nu. Bara vara två vuxna som kan göra precis vad vi vill!:)


Nu har ni fått bilder som räcker för ett helt år!:) MÅ GOTT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du anar inte vad jag är lycklig för din skull Ewe! Fan vad härligt allt ser ut och låter och man märker att du är lycklig för första gången på länge! LOVELY :D Du är så jävla värd att vara kär och njuta av livet. Smörigt det låter men va fan, det skiter jag i. Så kul att du äntligen hittat rätt eller vad man ska säga :) Du förtjänar den bästa och det verkar ju vara Robban! :D Puss

2011-07-12 @ 01:52:32
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: tova

har din kille också barn?:) vem är han? kan du inte berätta mer om honom?

2011-07-14 @ 21:08:10
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja han heter Robert Englund, vääääärldens bästa pappa, pojkvän o människa! Han har två barn, Line och William heter dom.

Line är tre dagar yngre än min Thelise. Hans William fyller tre år om två veckor medans min W är 4,5 år.:-) Så det våran familj ut!

2011-07-14 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0