8 juni

Publicerat: 2011-06-08 Kl: 21:47:29 | I kategori: Allmänt


I brist på fantasi tar vi datum som rubrik. :) Dagen idag var som igår, underbar med andra ord! :) Åh vad jag älskar den här känslan av att vara GLAD! :D hih. Massa mer sånt hoppas jag på!:)

Imorn lämnas kidens på dagis sen ska jag ut på äventyr, ska bli jätte roligt!:) Vill lägga mig nu o somna så det blir morgon dag fort! :D


Mer än så kan jag icke säga.. detta är mitt hemliga projekt! ;D

Må gott!!

måste bara tillägga att jag har världens bästa vän! Amanda ♥ i fööööööcking löv ja!

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha dåre. Love you tooooo! :-)))

2011-06-08 @ 22:07:58
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0