Ge mig svar

Publicerat: 2011-06-07 Kl: 15:01:05 | I kategori: Allmänt


Föräldrar som skaffar barn men inte är förälder till 100%, hur tänker NI!?! Hur FAN kan man leva utan vetskap om hur dina barn mår, vad dom gör, har något hänt, hur ser deras dagar ut? Allt sånt? Hur kan man gå o lägga sig med gott samvete när man inte prata med/om sina barn på flera dagar?!??!?!? Tror att man kan gå under jorden i flera dagar för att sedan dyka upp som gubben i lådan och TRO att allt är som vanligt? Vad fan är det som händer? Är det så här det ska vara? Dem JAG krigar för är mina barn, MINA BARN ska ha det bästa och dom ska må BÄST. Vad det än innebär. Innebär det en jätte förändring där vi utesluter personer ur våra liv, då är det som KOMMER att hända! Den här frustrationen man får bära på som en föräldrer som GÖR allt, SER allt, HÖR allt blir FÖR jobbig till slut. JAG kan inte kämpa för ANDRA föräldrar, så är det bara.

Så fort jag repar mig i mitt mående och har stabila ben så kommer ordna det här, vad som än krävs kommer jag se till att det blir så som jag vill ha det! Det som är BÄST för våra barn!



NI SKAFFADE BARN, INGEN SKAFFADE DOM ÅT ER. NI SKA LEVA ERAT LIV EFTERDOM O FRAMFÖRALLT TA HAND OM DOM.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet "vuxna" som beter sig så.

2011-06-07 @ 20:11:22
Postat av: evelina

MM.. det är väl vuxna jag syftar på? Eller får små barn egna barn? dryga satans kommentarer kan ni lika gärna skita i att skriva

2011-06-07 @ 21:35:02
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menade inte att vara dryg. Utan syftade på en kompis mamma

2011-06-07 @ 21:48:47
Postat av: evelina

Förlåt! Det var jag som var lite upprörd o tog det argt. Ja det är hemskt när man inte kan göra nånting, man är helt maktlös mot sitt/andras barn som kommer lida av att inte ha sin mamma/pappa!

2011-06-07 @ 22:18:04
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Nikita

bra skrivet evelina, och jag håller me, förstår inte föräldrar som beter sig eller lever så.

2011-06-09 @ 19:46:29
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0