it feels

Publicerat: 2011-06-07 Kl: 21:40:29 | I kategori: Allmänt


Men idag ni, då uppdateras det! Men jag ska börja sätta igång den här bloggen riktigt, alltså inte bara massa mms bilder. Inte för att jag kommer sluta mms iväg bilder men jag kommer varva!:)

Ja dagen idag, helt underbar!:) Jag fick skjuts hem förut, då gick jag upp o städa lite. Ringde lite samtal, la ihop tvätten och gick ner och laddade maskinerna(ena jäkeln var trasig så det sprutade ur vatten när jag öppnade), sen gick jag och hämtade barnen!:) Vi gjorde lite saker men efter middagen + bad så busade vi. Det slutade med jagis o vi lekte tills W spydde, ha ha ha! Bokstavligt talat, han sprang tills han spydde men vi hade förbannad roligt!:D

Imorn ska barnen på dagis och jag ska iväg till en annan familj o umgås, MYS!:) DET ser jag framemot, att komma bort lite. :) Sen på eftermiddagen har vi inga planer än så länge. Vi lär vara ute en del innan/efter middagen!:)


Aja ska dona lite nu så jag har inte riktigt tid att sitta här men jag måste berätta en sak om min förståndiga Thelise. Jag hör hur det låter konstigt inne i badrummet och var på väg dit, då kommer hon springandes med stora ögon o sa "mamma mamma!!" Och peka mot toan "Titta! Titta!!" Vi går dit och så är det vatten på toa sitsen(hon står på toa o borstar tänderna, gärna flera h om hon fick). Jag frågade -Vad är det där? Och hon svarar -Ssssss. Alltså kiss. Jag - Har du kissat där? Och då nickar hon, ALLTSÅ JAG FÖRSTÅR INTE! Hur kan du lilla människa vara så smart? Hon skakar på huvudet och svarar ja/nej, hämtar det man ber hon om. Säger jag "ställ nappflaskan på bänken", då gör hon det eller så ger hon den till mig om hon inte når.. älskade smartskalle!:)

Nu ska jag dona! Ha en trevlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha eller när hon gör illa sig och vill att man ska blåsa. Det är också gullit :-)

2011-06-08 @ 13:02:51
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0