köööööfyld!!

Publicerat: 2011-06-26 Kl: 21:48:13 | I kategori: Allmänt


Är super duper förkyld.. ont i skallen/kroppen, feber o allt är BLÄ! Halsen är värst men jag tror jag piggnar på mig tills imorn, behöver nog bara sova ut lite. Ska lägga mig strax så jag får sova länge. :) Ska bara slakta ett par pannkakor innan.

Hade tänkt att göra en bildbomb men det känns ej som rätt tidpunkt just nu.

Hur mår världen då? I min värld är allt bra, förutom ett störande moment som inte vill släppa taget. Men det ger sig med tiden, ingen energi slösad där. Annars? Barnen är frisk o kry, det blir dagis imorn eftersom att jag likt förbannat åker på jobb på min "lediga" dag. Men när man står på ROPenheten är man icke ledig. :)

Nu ska jag äta äta äta, sen sova sova sova!

Hoppas på fin väder i veckan!:)


Tänkte dela mitt IPnummer, bara för att! Varsågod! Är jag där eller ej?
IP: 89.160.82.60

Kommentarer
Postat av: Cattis

Då ska du jobba med mig imorgon då alltså :D

2011-06-26 @ 23:14:07
Postat av: Amanda

Men hur kan du aldrig tröttna på pannkakorna?! Shit alltså :-P Crazy girl!

2011-06-27 @ 02:33:20
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Nej Amanda, jag kan inte göra de.:p



Cattis, inte på Solhaga:)

2011-06-27 @ 07:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0