midsommar

Publicerat: 2011-06-24 Kl: 22:55:24 | I kategori: Allmänt


Måste börja med att säga att snälla/trevliga kommentarer är alltid uppmuntrande att få!:)

Ja midsommar idag och här sitter jag ensam. Har nyss stekt pannkaka och lyssnar på myyysik, tvär mysigt!:) Tur att jag slipper vara hemma i min lägenhet ensam o glo.. mindre ro hemma nu mera.  Kommer inte skriva mer än så här för det fattas knappar o mellanslaget är kneppt!

Ha en fortsatt trevlig helg o var för tusan nykter bland barnen!!!! Eller nykter överhuvudtaget på barnens helg!

(Ska lägga ner bloggen men kommer aldrig för det, känner sånt sug när det gått ett tag så jag får fortsätta suga på den karamellen!)

Nu ska jag lägga mig i den alldeles för stora o tomma sängen, god natt! Må gott o ta hand om varandra!







Du & Jag ♥ Jag & Du

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja haha, du är rolig du:)

2011-06-25 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0