God!!! Jag vill ha dom här byxorna men det...

Publicerat: 2011-03-01 Kl: 09:32:16 | I kategori: Allmänt


img_3985 (MMS)

God!!! Jag vill ha dom här byxorna men det är så svårt att veta storlek mm o jag vill inte chansa.. Hmm? Iom att kissie skrev att hon hade strl 35?!? O jag har i vanliga fall 24-25? Så skrev hon "har ni samma kropp som mig ta 34!" o då blir jag förvirrad för de finns från strl 24-29 o jag trodde hon var "smal"? Äh jag få väl helt enkelt  maila Bingan! Men är det någon som vill ge mig en sen/tidig(bestäm själva) present så ta 24.;)


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Såg sjukt sköna & snygga ut. vad heter märket?



Jag köpte ett par jeans för ett tag sedan & tog stl 25, men de har blivit alldeles för stora så skulle tagit 24 ist. Dom sa att jag skulle satsa på en mindre stl då det var streight & de går ut sig lite. Jag har i vanliga fall stl 26.. Så köp hellre 24, ifall de går ut sig! : )

2011-03-01 @ 10:29:15
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0