I brist på foto fick det bli denna. Idag v...

Publicerat: 2011-03-23 Kl: 16:17:46 | I kategori: Allmänt


img_6148 (MMS)

I brist på foto fick det bli denna. Idag var det grupp-träff på skolan, vi gjorde väl inte SÅ mycket utan prata mest ihop oss o sökte mer information. Efter det mötte jag Marcus och Ryssen så vi åkte till stan o käka på baguetterian, gott som f*n! Där har dom utan tvekan dom godaste baguetterna!:) Åkte hem och plockade undan lite o sen fick jag mig en behövlig vila ;) Nu ska jag alldeles strax börja med middagen som består att strips och korv.:) På fredag är jag bjuden på middag, ser väldigt mycket fram emot det men jag har beslutsångest när det gäller kläder.:/ Ha en fin dag mina vänner, ni är ju trots allt bara ca 40 st . Det känns BRA för det ska inte bli fler, bloggen känns personlig.:) (ÄR DET INGEN fler som hat någon åsikt om monokinin??:-O haha kanske därför ingen säger något för ni har för mycket åsikter.;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0