Ica påse

Publicerat: 2011-03-02 Kl: 20:35:24 | I kategori: Allmänt



hahahahah det här är väldigt knäpp men f*n vad jag skrattade!!!

William och Thelise badade som vanligt sitt kvällsbad och busade. Då säger William
w "mamma!!! Jag har en icapåse!!!" (pungen)
m "va? Det är ingen icapåse, där bor dina barn"
Och så fortsätter han att leka att han är på affären o handlar o lägger sakerna i sin påse.
w "Mamma? Kan du hjälpa mig o bära, det är tungt" oså räckte han fram den.
HAHAHAHA jag dog på plats! hahah så jävla dålig humor men det var så roligt!:p




Nu ligger w o ser tv innan han ska sova o ser synsam reklamen
"Mamma, jag ska köpa glasögon.. inte mörka utan vanliga.."
"ja men varför då? Du ser ju så bra."
"Jo men jag vill det oså ska jag sälja mina mörka glasögon till Jonathan"
hahah han är så gooooo!


Mammas finaste finaste finaste bebisW!!

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH.

2011-03-02 @ 21:24:54
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahhahahahhahah jag döööööööööööööööööör, HAHAHAHAHAHAH han sträckte liksom fram lill pungen. hahahhahahhahahhahaha :D SÖTE. Även 'där bor dina barn' :P hahah knäpp du är. varför klippte du bort mitt vackra ansikte på bilden

2011-03-02 @ 21:49:45
Postat av: Anonym

jag skrev till dig som kommmenterat på carinas blogg för jag ville inte fråga henne om ett kort på hennes barn känner stor sorg att inte kusinerna får lära känna varann nu har hon satt lösenord på sin blogg ville skriva detta till dig för jag förstår att du sagt till henne men jag är inte sur på dig du verkar vara en helt fantastisk person mina barn har frågat mig hur min brors barn serbut jag har sagt jag vet inte men när de blir 18 år så får ni träffa de

2011-03-02 @ 22:50:04
Postat av: amanda

Hahahahahahaha!!! Jag känner ingen annan unge som säger så roliga saker som w gör. "Min ica-påse mamma" Hahaha hoppas han säger nåt kult nu i helgen ;-D

2011-03-03 @ 09:17:39
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0