monokini??

Publicerat: 2011-03-21 Kl: 21:16:16 | I kategori: Allmänt


OJ såg nu hur mycket bröna syntes på andra bilden, haha men det bjur jag på :D


Idag har jag varit på skolan hela dagen och pluggat men har ändå en uppgift kvar som ska vara inne imorn.. taggad? INTE! Jag är så trött på att jag inte förstår och jag är inte den enda. Varför är mina lärare mindre bra på att förklara skriftligt?? Äsch kör jag fast får han hjälpa mig imorn!:) Så med andra ord är det skola hela dagen imorn o ons,tors sen fika med Camilla och Amanda på fredag. Efter det är jag bjuden på middag, som jag ser väldigt mycket framemot!!:D

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jo det börjar kännas jobbigt att Tisenfisen ska börja dagis :/ Hon börjar den 4 april men ska bara gå 1-2 ggr i veckan första månaden MEN som sagt, jag tror eller VET att hon kommer trivas som fisken i vattnet. Hon älskar när det är liv o rörelse, gärna högljutt! SÅ det kommer gå toppen men VARFÖR gick det här året så fort? Blä! Mina barn ska inte bli stora, dom ska ju bo med mammis resten av livet!:) Eller hur?



En fråga till er!:)

Jag har beställt en monokini till sommarn och jag är HELT kär i den! Men efter att lagt ut den på fb så får jag åsikter om att den är "porrig" och att man är lättklädd? Jag sitter chockad, jag såg det inte som nån jävla sexgrej utan som en snygg bikini.. Och att jag skulle ha ett dåligt omdöme om jag har den bland mina barn? Hmm.. har jag tänkt fel? Vad tycker ni? Ser jag ut som en "slampa" i denna?:O
(givetvis drar jag åt hårdare så inte hela brösten syns)



Kommentarer
Postat av: Nikita

nej det är ju inte mer lättklätt än att ha en vanlig bikini på sig , gör det som känns rätt för dig!!

2011-03-22 @ 13:56:02
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tycker den är cool! jag skulle mer oroa mig över hur brännan blir ;) hihi

2011-03-22 @ 20:35:23
Postat av: L

Jag tycker den är grym! Hade lätt kunnat köpa en om jag har nöjd med min kropp :) får man inte ha på sig vad man vill ha för att man har barn? Fjantigt, blir så irriterad över hur vissa resonerar, men oftast är det avundsjuka eller folk som inte har egna barm.. klart man vill vara en snygg mamma! KÖP den och var stolt över kroppen du har efter å ha fått två barn!! ;D Kram

2011-03-23 @ 17:39:20
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag tycker den är snygg!! :) klart du kan ha en sån i sommar :)

2011-03-24 @ 09:00:24
Postat av: Erika

Hade jag haft kroppen så absolut men nu har jag tyvärr inte det, men du har ju det så go for it! Var stolt över det du har :)

2011-03-25 @ 18:45:20
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Anonym

fin men skulle nog inte tycka att de passa sig att gå med dig och barnen på stranden...tyvärr

2011-04-27 @ 10:31:22
Postat av: lovisa

fin:)

2011-04-27 @ 10:42:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0