skolan

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 12:01:43 | I kategori: Allmänt


Nu sitter jag på skolan och håller på med grupparbetet. Spanar runt lite på fejjan samtidigt och fördriver tiden tills lektionen börjar kl 13.00. Det kändes väldigt onöfigt att åka hit när jag kunde ligga o sova en stund till efter att D kommit, men aja nu är det som det är. Skulle jag luta mig bakåt i stolen skulle jag somna, så satans trött är jag. Då är allt som vanligt med andra ord!



Jag har satt igång en process nu, vet inte om jag ångrar mig men det är så nödvändigt o inte bara för min skull men det känns jobbigt ibland. Men jag hoppas att det löser sig till det bästa, eller det SKA göra det. Vad det är blir för förändring så ska de iaf bli en.:)


Varför har dom inte vilorum på skolan?? Vissa har ju håltimma hela dagen fram till lektion, då borde det ju finnas ett vilorum? Jag hade utnyttjat det nu om det hade funnits vill jag lova!! Nemen tänk efter, det är ju rätt smart? För oftast åker man hem o vilar sen kommer man inte tillbaka.. Ska nog snacka med rektorn.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0