vänner

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 20:20:16 | I kategori: Allmänt




Jag har funderat mycket på det här med vänner. Man har ju många kompisar men några vänner, dom man kan prata med allt om. Men ska det inte vara så att båda parter hör av sig? Eller ska det vara så att den ena personen bara ringer när den vill prata, men om JAG skulle ringa så lyssnar man med halva örat. Det känns ju inte så roligt att sitta o lyssna flera timmar på en person man vet inte kommer lyssna när man ringer, hmm.. ja ni förstår även fast det vart snurrig. Vill du att din vän ska lyssna på dig, lär dig då att lyssna på ett engagerat sätt tillbaka! Det blir ju så att man hellre ignorerar samtalen än att sätta sig o lyssna o knappt själv få en syl i vädret, men aja..  Vänner växer inte på träd och jag älskar varenda en!

Kommentarer
Postat av: amanda

Bryr man sig så lyssnar man :-) Enkel logik tycker jag. Synd bara att alla inte håller med om det..

2011-03-09 @ 22:06:19
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Håller med... HOPPAS DU INTE MENAR MIII. Jag lyssnar alltid på dig ;) JAG ÄLSKAR DIG!!!

2011-03-09 @ 23:47:55
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0