Vårkänslor

Publicerat: 2011-03-13 Kl: 08:38:11 | I kategori: Allmänt


Jag undrar vad min printetta lider av.:(

Det är absolut inte roligt, för någon av oss. Hon sover/äter dåligt o är så in i h-vete grinig. Hon vaknade 6:15 idag, har gråtit sen dess o nu sen en stund tillbaka är hon "glad", tycker synd om hon samtidigt som det är VÄLDIGT påfrestande men jag hoppas bara att hon blir frisk o sig själv igen.:( Just nu matar hon mig med glass, hon är väldigt givmild.;) Det blir nog lite bättre när pappa kommer, pappas lilla gris!

Idag ska jag jobba men bara mellan 10-14 sen ska vi förmodligen till min morbror och äta mat.:) Mamma fyllde ju år häromdagen, ja i förrgår? 26 år.. Ja grattis mamma, snart är vi lika gamla.;)

Har ringt sjukvårdsrådgivningen så får vi se vad dom säger. Om vi ska komma dit idag eller om vi ska avvakta tills imorn. Vi väntar även på Williams provsvar, varken röntgen eller UL visade nånting. Men nu har han även fått ont i ryggen.:/ Hoppas dom hittar felet snart! För han har så ont i ena benet så han går på tå, då är det illa!:(

Annars har jag inte så mycket att berätta.. Jag trodde att jag skulle vara jätte trött imorse men det var jag faktiskt inte, med tankte på att jag fastnade uppe igår.;)
Visst är det underbart när man pratar med någon som man precis har börjat "flörta" med? Det känns jätte spännande!:D Tycker att det är skit skoj o bara sitta o smsa, prata i telefon, chatta o jag kan lätt fastna så jag sitter fram till två på natten som nu inatt. Hahah detta var väl onödig info men har inte så mycket att komma med. Vi får helt enkelt se vad tider leder mig!:D

Hoppas att det blir radbrytning nu annars blir detta väldigt virrigt, bloggar genom blogg.se HTML.
Och våren är på väg och DET är väl helt underbart? Man blir nästan nykär bara av solen!!:) Det är faktiskt dags för ljusare tider nu.
Funderar på att starta datorn nu när bäba ska vila, kan inte vila själv tyvärr eftersom jag ska snart iväg och jobba.;)

Ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0