God morgon

Publicerat: 2011-05-12 Kl: 08:27:26 | I kategori: Allmänt


Somliga slutar aldrig att göra bort sig men varför blir man förvånad? Ja den frågan kan man ställa sig både en och två ggr..

Idag är det en liten down dag, det är nästan alla, ja ni som läst vet varför men idag är det lite tuffare. Men förhoppningsvis vänder det.:) Sista dagen på praktiken imorn. Trodde inte att jag skulle sakna stället men det kommer jag att göra men än mer saknar jag skolan!

Hur som haver, barnen är lämnad på dagis och jag ska spendera hela dagen på sjukhuset, låter det skoj? Inte mycket men tyvärr ett måste. Sen åker jag hem o myser med kidsen.:) Idag behövs det varken städa eller fixas så det blir bara en slapp eftermiddag, välbehövligt just nu.

Kommentarer
Postat av: jennifer - mamma till alex

Jag vet inte vad som har hänt, men hoppas ändå att det går super på sjukhuset. :) Lycka till! Kram.

2011-05-12 @ 08:55:53
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Lycka till tjejen.... Kram på dig...

2011-05-12 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0