I brist på bilder fick jag ta en gammal me...

Publicerat: 2011-05-07 Kl: 07:54:32 | I kategori: Allmänt


183706_500327001 (MMS)

I brist på bilder fick jag ta en gammal men visst är den fin?:) Nu är jag på väg till jobbet, en lördag tidigt som fan i vetskap om att det är gratis praktik gör ju mig ännu piggare, eller? Snart är praktiken över och jag kommer sakna dom boende som tusan men jag längtar efter att få komma tillbaka till klassen och träffa alla igen:) Sen är det inte långt tills vi går på sommarlov fast jag är bara ledig några dagar sen börjar jag jobba igen. Jag är väldigt glad över att jag har ett jobb i sommar, många som står utan. Men solen skiner och jag hade en super mysig kväll igår så det finns ingenting att klaga på:) Plus att jag kan hämta min tele på måndag!!! Jag är överlycklig;-) Ha en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0