Idag önskade W pannkakor till middag, till...

Publicerat: 2011-05-31 Kl: 16:26:32 | I kategori: Allmänt


img_8588 (MMS)

Idag önskade W pannkakor till middag, till min förtjusning så klart!;-) Som tur är så gjorde jag dom förut när jag pluggade, så vi hinner gå ut o leka en sväng till efter T vilat o vi ätit. Vissa dagar måste hon vila när hon kmr hem från dagis, allt precis ALLT är fel o att ha hon så i tre-fyra h är väldigt påfrestande för både mig o William Men nu ska vi se om hon somnar eller inte för idag spelar det ingen roll eftersom jag precis kom på att jag ska till skolan tidigt o plugga samt låna datorn imorn!:) Skriva ut o fixa lite papper, framför allt till deligeringen som jag skulle fått idag om jag hade klarat provet villsäga men det tror jag att jag hade gjort för jag har läst på bra. Men jag pratade med sjuksköterskan o talade om att det var sista dagen i skolan o den kändes viktig o det var inga problem, vi bokade ny tid!:) Så med andra ord, SOMMARLOV!!:-) Först ska två uppgifter göras klar, som tur är har jag backup hjälp om jag behöver från Ronja samt Elionor. Fina snälla klasskompisar! Somliga kommer man fortsätta ha kontakt med somliga inte, av helt solklara skäl, haha:) Men jag önskar alla en helt underbar sommar så ses vi 22 augusti! Känns som tiden dit kommer gå fort.:) Och så har jag en fråga, vad är värst? Att skita i att dyka upp helt eller att inte höra av sig? Mm.. Lär jag få fundera på länge, ansvar min vän, aaaansvar! Kram så länge! Nu ska jag ta T som gör stora A!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sötfia!



Presenter ;)

2011-06-02 @ 14:21:48
URL: http://www.mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0