Igår hade vi besök hela eftermiddagen/kväl...

Publicerat: 2011-05-11 Kl: 10:48:46 | I kategori: Allmänt


img_2585 (MMS)

Igår hade vi besök hela eftermiddagen/kvällen.:-) Synd bara att båda små var missnöjd så det var ett jäkla gnäll imellan åt o Thelise är på Haylee hela tiden o ska trösta, bära, krama o mysa. Hon är så söt mot andra små barn speciellt kusinen sin som hon aldrig låter vara. Att slita ut nappen fast man har en egen i handen(dock använder hon ej den) är väääldigt roligt men mindre uppskattat av dom andra barnen. Inatt sov vi alla som bebisar. Sov i ett sträck förutom att William kom in till mig inatt, haha stackarn fick stå o tjata. Det jag minns han sa var "men varför är du så tjock? Kan du flytta in dig så jag kan ligga också", har en 180 säng men han ska ligga på min plats näääära näära och det är så mysigt.:-) 8.30 vaknade alla tre utvilad o pigg! Så skönt att sova en hel natt, var ett par veckor sen sist. Thelise har tänder på g + snorig så varenda morgon möts jag av en brun överraskning, mycket nöje.;-) Vad roligt att kommentarerna flyter på!!:-) Praktik 12-21.00 ikväll, hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0