ska jag?

Publicerat: 2011-05-31 Kl: 16:10:42 | I kategori: Allmänt


Något som stör mig är vuxna människor som inte konfronterar en människa face to face? Utan bokstavligt talat springer hem, skriver ett blogg inlägg. Precis som jag gör nu, fast jag kom hem för tre timmar sen.. Skriver för att jag är så trött på det o har sett det flera gånger, även fast det inte involverat mig. Men väx upp! Prata inte om att ta reda på fakta när du själv inte gjort detsamma. Innan man gapar skall man ha RENT MJÖL I SIN PÅSE!:) Jag väljer o inte kommentera skit snack, tro vad ni vill tro, mig rör det inte.

-


Nu sitter jag och plugga, gör klar en uppgift och den sista skall jag göra ikväll för i eftermiddag ska jag mysa med mina fina barn!:) Vi hade prov idag i farmakologi och min magkänsla säger att det gick bra!

bråttom nu, updaterar senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0