En olycka händer så lätt

Publicerat: 2011-11-29 Kl: 21:28:30 | I kategori: Allmänt


Thelise "ramlade" ur badkaret idag. Vilket resulterade i en sprucken "sträng", en fläskläpp, näsblod samt blod överallt. Jag vart chockad och W vart rädd o jätte ledsen så klart, våran lilla prinsessa.:(

Jag skulle gå till köket och hämta en slev till W, tog kanske 15-20 sekunder. En olycka händer så snabbt! Och hon har aldrig visat någon tendens att ens vilja kliva ur badkaret själv förut men nu vet jag att man inte kan vända blicken bort, om ens en sekund.

Som tur var gick det bra! Ringde R först, sen rådgivningen som sa att jag INTE skulle komma upp(var halvt på väg redan). Många barn spräcker "strängen" men det gör ingenting. Varken för utseendet eller tänderna. Det läker väldigt fort. Måste bara ringa till tandläkaren så de får dokumentera "skadan".

Hon var ledsen i kanske 3-4 min sen var hon som vanligt fast väldigt facinerad av fläskläppen. Hon grejade med tungan, skratta och visade W. Jag har en tuff liten brud!;)

Imorgon ska jag vara på sjukhuset från 7:45 till 21:30. Först OP kl: 8:00 sen praktik! Roligt med OP, får träffa lite klasskompisar och surra lite!:)

Nu ska jag krypa ner och snusa på William!

Här ser ni en glad och välbehållen tjej! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0