Ha ha ha

Publicerat: 2011-11-16 Kl: 13:12:13 | I kategori: Allmänt


Nu har det ekat tomt här ett tag när det gäller elaka kommentarer men igår var det någon som gjorde ett helhjärtat försök! Men du är ute och cyklar, det är så fel så jag har inte ens ett svar. Om du verkligen måste ta till något kanske du bör prata med personen du skriver om?! Och ta reda på fakta för ingenting du skrev stämmer, what so ever.

Jag brukar bara skita i dem annars men jag kan inte denna gång, ha ha.


Jag kan inte publicera den, det vore att hänga ut någon rätt rejält men jag skulle vilja visa men till hänsyn mot h*n gör jag inte det! Fan oxå, ni hade fått er ett gott skratt!:D sooooo... Bättre lycka nästa gång och snälla du, använd någon annans dator om du ändå ska försöka vara anonym, smart ass!

Annars tickar allt på som det ska. Praktiken blir dock lidande nu när små kidsen är sjuka men det finns ju inget att göra åt det.
Är inte såå jätte taggad heller.
Har ju längtat efter denna praktik så mycket för jag skulle få göra den på 45an men eftersom att två elever från förra terminen misskötte sig totalt så vart vi av med den platsen. Så det drabbade alla, pga idioter inte kunde respektera det jobb dem hade. Så det var jätte synd :(
Fick däremot platsen på 44an men den gav jag till Alexandra så nu ska jag vara på 26b! Tvivlar inte på att det kommer bli roligt och intressant men det är klart man blir besviken. Rätt stor skillnad på 26an o 45an.

Nu ska jag äta lunch med William!
Må gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0