Krigaren

Publicerat: 2011-11-18 Kl: 12:25:03 | I kategori: Allmänt


Nu har vi sovit tillsammans några nätter i sängen och det är väldigt mysigt samtidigt som man måste kriga för att få plats. Inatt vaknade jag av att William "ropade" på mig.
-"mamma, mamma!!"
-"jaa.. Vad är det?"
-"Thelise bara tar allt täcke och hela sängen mamma, hjälp mig!"

Ha ha ha, även "hjälp mig" men jag förstår han för hon tar verkligen ALL plats och knuffas, sparkas, pillar på en, ligger gärna PÅ mig och det spelar ingen roll hur många gånger jag puttar/lyfter bort henne så söker hon sig lika snabbt tillbaka. Hon ligger still ca 1-2 min sen byter hon ställning, ha ha ja det är en kamp att dela säng med henne!:)

Natten var ganska ok förutom att Williams hosta vart hysterisk ett tag och det fanns inget jag kunde göra för han :( Han grät och hulka mellan host attackerna. Men efter en sisådär 8 puffar på raken gick det lättare att andas så då somnade han efter en stund. Vi sov fram till nio, mycket skönt!:)

Thelise ligger för stunden i min famn o håller på att somna in. När hon vaknat och ätit mellis ska vi åka ner på stan och köpa vinterskor till W.
På tal om vinterskor! Sist vi var på birsta fick jag ett par jätte fina skor av honey!:D Så nu är även jag varm om fötterna i vinter.

Ja ni ser här, man kan tydligt läsa på hennes kroppsspråk att hon är kungen i sängen.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0