Rykten

Publicerat: 2011-11-10 Kl: 14:38:48 | I kategori: Allmänt


Tänk vad folk säger och gör för lite uppmärksamhet, kliver över folk totalt.

Att sprida rykten och snacka skit kommer vi aldrig att komma undan, det vet vi alla. MEN människor som hittar på för att få en stund i rampljuset är för mig sjukt. Det är helt klart att dem lider av någon psykisk sjukdom.

Men man måste ju inse, man kan inte vara naiv. Prata en person skit om någon annan till dig, så är det garanterat samma sak åt andra hållet men man vill ju inte alltid tro det.

Visst, snacka skit bäst fan man vill men att hitta på för att ha något att säga, sinnessjuk! Det personen bakom detta inte fattar är vad det kan innebära för familjen/personen i fråga.

Att folk som redan sitter i skiten hittar på om andra är ingen nyhet. För att höja sig själv och sätta fokus på någon annan istället för sig själv ett tag. Att sänka någon får en att må bättre sägs det?

Vad du än hittar på om mig är det ditt liv som är åt helvete. Personer som falskt anklagar dig för det ena och det tredje är i grund och botten personer som vill lägga SINA egna problem på dig. Tex förnekelse, förnekar att man knarkar, missbrukar sprit, inte kan ha hand pengar, inte kan ta ansvar över sitt liv, gör illa sina barn, inte kan ta hand om sina egna barn, etc etc, man kan göra listan lååång.

Visst förstår jag att man känner sig värdelös och fruktansvärt misslyckad om man har något av ovanstående problem men det är inte mitt bekymmer. Bara för att DU inte kan ta ansvar för varken dig/ditt liv eller dina barn betyder inte det att du ska försöka sänka mig, du kommer inte lyckas utan bara gräva din grop djupare.

Jag hoppas du är nöjd över dina minuter i rampljuset, men tänk efter på allt du förlora på kuppen.


Jag pratar överlag för jag har tröttnat på påhittade jävla rykten om folk, speciellt mina vänner. Bästa "medicinen" är att ignorera och det kan man göra till en viss mån sen räcker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0