statistiken

Publicerat: 2011-11-10 Kl: 21:19:09 | I kategori: Allmänt


Det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen från datorn och ser nu på statistiken att den är höjd till skyarna. Har nästan lika många unika besökare som vänner på fb, ha ha. Tycker självklart att det är jätte skoj men samtidigt lite läskigt att man inte vet vem som läser det man skriver. Och att SÅ många läser..
Antal sidvisningar är 6 ggr så mycket. Alltså om man snittar är varje person inne 1-3 ggr per dag, eller några psykon inne 50 ggr om dagen?;) Välj själv!

Det var jätte roligt att komma tillbaka till skolan efter lovet iaf. Mina fina sjuka vänner, ha ha ha! Utan dem hade skolan varit aptråkig! Tur jag har er i klassen, puss till Alexandra, Ellis, Ronja och Camilla! :D

Nu ska jag plugga, jag gör inget annat. Jag som vill lägga all energi och tid på flytten!! Men det kommer det också. Vi ska ju hålla ihop resten av livet så det är inte så stressigt ;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0