Vänner

Publicerat: 2011-11-24 Kl: 22:26:39 | I kategori: Allmänt


En del människor är snabb på att döma andra. Vissa mer, vissa mindre. Jag hör till mer. Men idag fick jag "lära" mig att man inte ska lyssna så mycket på all skit folk pratar. Man ska ta reda på saker själv om man vill veta och bilda sig en egen uppfattning. Sen finns det så klart extrema fall där man inte behöver kolla "in" i för allt är solklart.
Men en tankeställare fick jag iallafall!

Idag har jag och William umgåtts med Jennifer och Jax. Grabbarna verkligen stormtrivs tillsammans och det är så skönt att prata vuxet. Timmarna sprang iväg idag. Men så blir det när man har mycket att prata om, otroligt skönt var det! Imorn ska vi dit igen på grabbarnas begäran!:)

Ikväll har jag och barnen haft det så mysigt och roligt! Först var R här med finaLine och åt middag, busa och allt sånt ni vet. (de var även en familj här o kolla på lägenheten).
Efter dem gått lekte vi oss svettiga. Jagis, kurragömma, björnen sover mm. Ha ha T o W höll på dö av skratt! Sen hoppade vi tre ner i ett bad tillsammans. Lekte affär och bageri. Tvättade håret på varandra och bara va. Vad skulle jag göra utan mina barn? Jag skulle aldrig vilja vara utan dem. Eller rättare sagt, jag skulle aldrig klara att leva utan dem. Visst kommer det perioder när man är kräk-less men dem går över lika fort. Jag förstår inte hur föräldrar klarar sig utan sina barn. Någonting måste vara fel, banden kan inte finnas på samma sätt. Sen är ju alla situationer olika men jag tror ni förstår hur jag menar och känner likadant. Tänk bara hur mycket man missar på EN dag?

På tal om barn. Nästa helg kommer barnens papi. Papilapi som William säger och sagt sen han var lill-liten. Då ska jag passa på att packa och röja! Jag ska flörta lite för Sandra så jag får med någon som det är action i!

Älsklingen och barnen håller redan på och ska vara klara ihelgen. Dem var tvungen att vara ute före oss så vi fokuserar på deras flytt först. Sen kommer familjen Persson som en bomb och fulländar huset!:D Lill-W har planerat massor. Vart han ska sova, med vem han ska sova, att han ska söva Thelise och hur han skall söva henne, vem han ska komma till om han vaknar på natten, hur många leksaker dem får tillsammans. Det är så roligt att bara lyssna. Dem två killarna har så roliga tankar och funderingar. Lyssna och uppmuntra!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv ska jag gå och krypa ner bredvid mina troll. Det finns inget bättre än att ligga vaken och lyssna på deras andetag. Bjuder på en bild från inatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0