Fina lilla grabb! Vi hann leka lite i äppe...

Publicerat: 2011-10-22 Kl: 11:36:44 | I kategori: Allmänt


img_1841 (MMS)

Fina lilla grabb! Vi hann leka lite i äppelparken innan vi gick tillbaka till L o R för jag hade visst låst ut dem. Det är så mysigt när det är sånt här väder!!  I helgen befinner jag mig i Haga, läääängesen sist! Barnen är hemma med pappa Daniel, gissa om dem vart överlycklig när "överraskningen" kom igår?;) ha ha! Thelise skrek av skratt och W hade massor att visa/berätta. Nu är jag på väg hem och hämta lillfisan för pappa o son ska göra himlabadet! Känner jag dem är de kvar tills stängning.:) Ikväll har jag o R kvalitetstid med finaste Line!:)  Må gott!


Kommentarer
Postat av: Linnea K

Jag vet att jag har skrivit det förut men jag skriver det igen, dessa fyra barn har sån tur som har två fina förebilder att växa upp med! Du och Robert, dem kommer vara tacksam när de blir äldre =]



Jätte roligt att läsa din blogg för det händer alltid nånting!



Lycka till med allt och strunta i alla dom är elaka, för allt bottnar i att dem vill vara du! Kramar!

2011-10-22 @ 15:44:47
URL: http://Linneakalsson.vlog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0