Gör om, gör rätt

Publicerat: 2011-10-31 Kl: 14:34:51 | I kategori: Allmänt


Rätt tid men fel datum var utskickat i kallelsen till sjukhuset idag. Men vi fick oss en liten utflykt och ny tid iallafall!:)

Fixade papperna på R's jobb medan barnen höll låda! Åt på kebab city o nu är vi hemma. Har läst 18 böcker och har 50 st kvar ungefär, är det bara jag som blir piss trött när jag läser högt?!?

Idag äter vi alla middag hos oss i Nacksta! Nu var det ett tag sen barnen lekte med varandra så det kommer att bli toppen!:) Mys mys myyyys!:D
Det är så roligt att träffa barnen när man inte setts på ett par dagar, lillW ska alltid visa hur mycket han saknat mig med armarna, ha ha gounge! Det "lärde" storW han för lääängesen, nu gör dem två alltid så!:) nog om det, ointressant fakta tänker ni, skit roligt tänker jag!:D

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Fanny Juhlin - juhlinofsweden ;)

Hej på dig! Lust att göra bloglovinbyte? :)

2011-11-01 @ 17:04:22
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0