Hemma!

Publicerat: 2011-10-30 Kl: 18:36:30 | I kategori: Allmänt


Har som skrivit haft en underbar helg med älsklingen i Åre men nu ska det bli skönt att lägga sig och sova hemma i nytvättade sängkläder med ungarna!

Hade glömt att vi hade tvättstugan nu ikväll så det vart perfekt! Tvätta inför en ny vecka:) En vecka med lov men en j*vla massa plugg!

Barnen vart såklart jätte glad över att mamma kom hem. Dem hann även med att träffa R som de saknat minst lika mycket.:)

Har funderat de senaste dagarna, tänk om man bara hade barnen några dagar/någon dag sen var man ifrån dem som nu tex fyra dagar. JAG skulle aldrig klara det om det alltid var så, alltså om jag bara hade barnen några dagar varannan vecka typ. VAD är man utan sina barn? VAD gör man utan sina barn? Vad är ett liv utan sina barn? Nä, jag skulle inte kunna leva med mig själv och kunna lägga mig med gott samvete, skulle sitta o stirra i väggen mestadels. Sen behöver givetvis barnen båda sina föräldrar och man behöver få vila från varandra. Jag önskar själv att mina barn kunde få vara med sin pappa mer än dem är men det är ju hans egna val, han har valt att flytta till Sthlm och inte komma hem så ofta, då är det bara att acceptera läget(tro mig, jag har gjort allt jag kan o mycket mer). Dem mår alldeles utmärkt med "bara" mig och jag är så glad över att dem har R. Som iallafall Thelise ser som sin "pappa".:)

Nu ska jag ner i tvättstugan igen. Hoppas ni haft en bra helg!

Så hääär glad är Thelise just nu, ha ha ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan va tragiskt att låta sina barn tro att någon annan är deras pappa...

2011-10-30 @ 19:36:30
Postat av: Jessica

Haha va söt hon är!!

2011-10-30 @ 20:07:19
Postat av: Evelina

...och det är samma tragiska människa som kommenterat. HYR många barn i dagens sammhälle har "plast, låstas, bonus" föräldrar och tala gärna om för mig VAD SOM ÄR tragiskt med det?!:) Hon vet att hennes pappa heter Daniel och hur han ser ut etc, hon blir jätte glad när dem väl ses. Hon kommer alltid veta vem henne biologiska pappa är, men sen vilken manlig förebild hon kommer välja att se upp till är givetvis upp till henne. Man kan aldrig få för många människor som älskar och bryr sig om en.



Du är fan bland dom fegaste o dummaste människor jag "mött", du sitter månad in o månad ut, bevakat och kommenterar anonymt. Det är på tiden att du skaffar dig ett jobb eller en kompis, du är här flera gånger per dag.

2011-10-30 @ 20:23:29
Postat av: Sara K

Men vilken idiot! Denna person kam ju inte ha barn:S precis som du skriver kan man aldrig fÅ för många som bryr sig!

Äh du vet att du är en supermamma och att dina barn mår prima! Skit i den där losern... A v u n d s j u k a?!?!? Heheh

2011-10-30 @ 20:29:09
Postat av: Evelina

Haha ja, visst är hon Jessica :D

2011-10-30 @ 21:00:05
Postat av: Nikita

haha de är på tiden att du skaffar ett jobb eller en kompis , den var BRA evelina!!



kram!

2011-10-31 @ 20:08:52
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0