Irritation

Publicerat: 2011-10-12 Kl: 10:55:19 | I kategori: Allmänt


Tänk att en människa pga sin egoism kan se till att fyra andra personer blir förbannad och irriterad samt en jätte ledsen. Men jag tvivlar på att det rör denna skadade människa i ryggen. Bara h*n får som den vill så är det bara o tut o köra, blunda gärna så man inte ser vem man trampar på. För min egen skull ska jag hålla igen käften men fan så svårt det är! Jag vill ställa mig på bänken o hoppa personen i ansiktet, rent ut sagt!! Jag kan INTE titta på en vän som far illa, det är värre än när man själv far illa!!

Äh vi kommer aldrig komma undan det här. Vi får lita på karma, it will come for you!:)


Mammas sötaste!:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter inte bra. Dags för en high five i ansiktet med en stol?

2011-10-12 @ 21:50:09
Postat av: Evelina

Haha ja faktiskt! Med en slägga tror jag:)

2011-10-13 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0