Vill bli frisk

Publicerat: 2011-10-01 Kl: 20:14:03 | I kategori: Allmänt


Sitter just nu med en sovande Thelise i famnen, mysigt!:)

Jag vill bli frisk nu!! Jag är less på att ha ont överallt, svettas som en häst, halsen ska vi inte ens tala om, vara trött och på fruktansvärt dåligt humör. Ingen stubin överhuvudtaget. Har haft lilleman hemma alldeles FÖR många dagar utan aktivitet nu! Så jag hoppas iallafall att han är frisk att gå på dagis på måndag.. Annars vet jag inte vem som tar ihjäl vem? Skämtåsido! Men ni vet ju hur det är, sjuk med hög feber = vila, tala om det för en fyraåring som vägrar acceptera att han är sjuk. Första dagen gick super men nu barkar det bara utför, förmodligen för att han känner sig bättre o bättre. Men så fort han anstränger sig eller så då blir han ansträngd i andningen o börja tok svettas.

Även jag har en hel del plugg att ta igen nu så jag hoppas barnen är friska på måndag! Även fast vi varit hemma har jag inte haft ork till att plugga. Man kan ju tycka att det är en perfekt tid att lägga på studierna men orkar man knappt hålla ögonen öppna är det svårt att koncentrera sig.:)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan hos älsklingen, så gott det går med dessa svett attacker! Haha.


He he he, bjuder på en bild! En trasig W och en mycket mycket trasig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0