Har massa fina bilder från i lördags som j...

Publicerat: 2011-09-12 Kl: 09:06:30 | I kategori: Allmänt


img_9482 (MMS)

Har massa fina bilder från i lördags som jag tänkte visa senare, blir otroligt fina bilder ute i naturen!:) Det vart en tidig morgon idag, halv sju.. Ha ha. Så jag är väldigt trött på ögat. Det är tidigt för att vara våran familj då vi vaknar tidigast 8 i vanliga fall. Men det är bara att kriga vidare. Så ser verkligheten ut för en ensamstående förälder. Tänk att somliga har det så lätt.. Kan bli lite bitter på det men då får man tänka på allt man får vara med om och dela med barnen!:) I eftermiddag bär det av till morbror för smörgåstårta. Frun i huset fyller år och så får jag träffa dem andra två små som jag saknat nu när dem varit borta!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0