Idag har vi varit i skogen nästintill hela...

Publicerat: 2011-09-10 Kl: 19:40:04 | I kategori: Allmänt


img_9786 (MMS)

Idag har vi varit i skogen nästintill hela dagen, för att kortfatta. Vi gick vid elva och kom hem efter fyra någon gång. Det är verkligen härligt i "skogen", W uppskattade det väldigt mycket och grillade korv till lunch. Sen väl hemma lagade R middag och jag drabbades av jordens huvudvärk, som ännu inte släppt trots ett ex antal värktabletter. Efter middagen tog han med sig barnen ut och lekte i 1,5 h så jag fick försöka vila bort värken, lite bättre vart det men vad skönt det var att bara ligga helt själv o slappa insoffan. DET uppskattade jag.:) Som dem flesta vet har jag numera barnen på 100% så jag uppskattar verkligen all "ensam-tid" jag kan få, även fast det bara är små stunder! Nu ska barnen snart lägga sig och jag & R ska lägga oss framför tvn o mysa.:) En toppen dag hat det varit! Och dit upp ska vi absolut gå flera gånger.(förhoppningsvis går inte R o W vilse i en stig då, ha ha)


Kommentarer
Postat av: Helena Pettersson

Hej! Mycket bra blogg! Varför har du dina barn 100%? Har följt din blogg ett tag, och visst hade ni delad vårdnad av något slag tidigare? :) Dina barn verkar vara fantastiska, och du gör ett bra jobb!

Sköt om dig!

2011-09-11 @ 13:09:39
Postat av: Evelina

Hej, vad roligt att du följt den ett tag!:) Ja som det ser ut nu har vi delad men är mitt upp i prosessen(som inte JAG startat). Han valde att flytta till Sthlm för jobb, vilket vi var överrens om men sen har vi dock 2,5 månader senare inte hört ett ljud från han trots alla försök att nå han. Familjerätten, advokaten, sociala mm.. Jag är ledsen varje dag för att mina barn inte har sin pappa men jag har verkligen gjort allt jag ha kunnat men tyvärr så kan man inte tvinga en person att ta ansvar..:(



Tack desamma! Kram

2011-09-17 @ 13:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0