Igår var det high life hemma på västergata...

Publicerat: 2011-09-16 Kl: 11:32:10 | I kategori: Allmänt


img_2125 (MMS)

Igår var det high life hemma på västergatan!:) Först var jag o R hemma o hade "mellis" eftersom vi ej hann lunch, haha ;) Sen hämtade vi barnen i nacksta, sen vidare till Haga o hämtade de andra två. Hem, laga mat och åt.:) Haha efter middagen lekte vi björnen sover och sen hoppa dem små ner från fåtöljen. Line stod som en liten chef o styrde vem o när dem skulle hoppa och sa "pang" när de landade, haha så söt!:) Ikväll kommer ett kräk-inlägg. Nu har jag funderat länge på VARFÖR folk i sina bloggar(internet överhuvudtaget) försöker framstå som någon annan? När hela bekantskapskretsen VET hur talanglös du är? Klarar ingenting men det låter som du vore världens bästa. Varför? Vi har som sagt börjar med psykologi och det är så jäkla intressant, man får svar på så många beteenden. Nu menar jag inte att jag är en felfri människa men jag kräks snart på det här. Försvars mekanismer, borderline, ja tamigfan allt stämmer in! Mer om det ikväll! Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0