osäkra människor

Publicerat: 2011-09-05 Kl: 11:24:05 | I kategori: Allmänt


Måste erkänna att jag är ruggigt trött på allt prat kring privata saker folk inte vet ett skit om! Vissa tar sig friheten och pratar vilt o brett om en familjs privat liv. Saker dem tror att dem har stenkoll på men dem har inte en aning. Det finns även idioter som pratar helt öppet om det, på internet, på stan, på krogen men vad fan vet du? Som sitter i en lägenhet dagen i ända. Du är inte ens kapabel till att skaffa ett jobb, men ändå ska du sitta och engagera dig i andras liv när det är på tiden att du tar tag i ditt egna. Kanske därför man hellre koncentrerar sig på andras, vad vet jag? Att tycka o tänka saker du fortfarande aldrig kommer att ha en aning gör mig jävligt förbannad. Och det värsta är, att det är två små oskyldiga barn man "tycker och tänker" om.

Kanske väljer jag att tala om sanningen där den syns och hörs, dvs här men skall man behöva det?
 Men tills dess, sköt erat liv och skit i andras så får ni ha erat liv ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0