underbar helg

Publicerat: 2011-09-26 Kl: 10:39:29 | I kategori: Allmänt


Helgen har varit toppen! Gör ett försök att sumera.

I torsdag var som sagt jag, William, Alexandra och jonte + några fler och kolla på Växjö-Timrå. Trots förlust var grabbarna otroligt taggade och nöjda väl hemma.:) Det skall vi göra fler gånger! Lillfisan sov hos mommen eftersom hockeyn slutade sent. Det hade gått jätte bra!

I fredags var det heldag i skolan, först undervisning(om man kan kalla det för de) sen var vi i metodrummet och dona lite. Såromläggning var fokus och det gick jätte bra. :) Ner på stan och handlade lite saker på apoteket, mötte R och åkte tillsammans och hämtade L o W, sen vidare och hämta W o T. Slutligen middag här hemma och en massa massa bus. Ja ni kan ju tänka er hur våra eftermiddagar tillsammans ser ut. Haha det är full rulle!

Det var fantastiskt härligt väder i lördags. Vi var på norra på förmiddagen, lekte och myste. Ångrade att vi inte tog med oss lunch men nästa gång! Solen lyste och det vart riktigt varmt o skönt.
LillW skulle prompt följa med mig/oss hem och äta lunch innan de skulle på himlabadet. Medans Thelise vila satt grabbarna och myste i soffan, tittade på film och prata. :)
Grabbarna åkte på himlabadet och tjejerna var här hemma med mig. Det gick över förväntan bra! Dem pratade, lekte, pussades, kramas, lekte jagis, åt glass, rev skafferiet, härjade som galningar i soffan. Hahah det slutade med att dem slängde sig ner på kuddarna som låg på golvet från soffan gång på gång, gud vad jag skrattade åt dem!!
Vi hade en riktigt mysig eftermiddag. :) Och grabbarna hade varit helt tokiga, åkt vatten rutchkanan 14 ggr, simma "själva"(givetvis med R bredvid sig, behöver inte gå i taket nu) i strömmen. Även dem hade haft roligt tillsammans, kramats, gjort high five, hållit i handen mm..
Jag tror på att sära barnen ibland, tjejer för tjejer o killar för killar, även syskon sinsemellan och motsatta.:)

Igår drog vi oss och slöa väldigt länge innan vi åkte till balder. Vart välkomnad av en överlycklig liten tös som vart glatt överraskad över att se oss där, lilla sötaste L!:)
Barnen busade på i vanlig ordning sen åt vi på max. Det är våran tradition nu mera ;)

Babbel babbel babbel. Nu ska jag slå omkull mig, vänta på älsklingen som kommer över lunchen, sen är det plugg plugg plugggggggggg.

Imorn åker vi till övik och stannar över natten, det ska bli så häääääääääääääär mysigt! Med så många barn behöver man sticka iväg och vara för sig själva ibland! :)


Med andra ord, en fantastisk helg! :D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan!

Är riktigt glad för att du träffat någon som du trivs så bra med men jag har en liten fråga. Om jag fattat rätt så är det nu 2 William. Är din den stora eller den lilla? Ha det bra. Kram.

2011-09-26 @ 13:45:44
URL: http://veronicarajala.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej!:)

Längesen jag såg dig! Hur mår du??:) Roligt att du läser!

Ja så är det.. Båda är "mina" så klart ;) Men min MIN William är den stora!:)

2011-09-26 @ 13:53:48
Postat av: Veronica

Ja, det är inte ofta jag syns i Sundsvall nuförtiden. Pluggar ju för fullt till socionom och har därför bott i Övik de senaste 2 åren. Nu bor jag dock i Älandsbro med killen men försöka åka ner till Sundsvall så fort jag kan. Vad exakt är det du läser, har inte riktigt förstått det :P Jotack, det är bara bra med mig. Hur är det själv? Hehe, okej. Ja Stor är vad han verkligen har hunnit blivit! Sjukt fort tiden springer fram..!

2011-09-26 @ 18:42:02
URL: http://veronicarajala.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0