Äntligen!

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 16:15:41 | I kategori: Allmänt


(detta skulle ha publicerats igår)

Fick en konstig kommentar, eller rättare sagt en fråga men jag vet inte vart du fått det ifrån men svarat är Jo, det är jag!

-

En take away pizza till ungarna efter dagis så var dem i fas igen. En runda på stan och ett besök på Apoteket var allt vi åstadkommit idag.
Nu ska tösen som är trött som f*n snart sövas men brodern får vara vaken en stund till! Han har nämligen fått "vem där?" och vill spela men det är lite svårt när man har en mer hysterisk ungen som ligger på golvet och gråter.

-

(Detta är idag!)
Idag har det varit en både bra och dålig dag. Fått en positivt besked som jag väntat på och jag borde egentligen glädje eftersom jag verkligen legat i för att ro det i hamn men det är som med allt annat, det kommer många olika känslor men i grund och botten känns det underbart!! :)

Det är så härligt väder idag och det sla tydligen vara det hela helgen, super! Då blir det norra berget!:)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0