Blommor

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 12:35:50 | I kategori: Allmänt


Igår hade vi en jätte mysig em. Alexandra hämtade barnen o jag och Jennifer mötte upp dem utanför Alexandra. Barnen lekte i lekplatsen, spela hockey och åt korv med bröd. Solen sken och det var en riktigt behaglig temperatur, mycket mysigt med andra ord!:)

Strax efter att vi kommit hem så knacka det på dörren. Något paff blev jag när grannflickorna stod där men dem ville bara lämna två blombuketter till mig och barnen, ha ha så söta! De hade plockat blommorna själva och knutit ihop dem i två små buketter. Jag tyckte att det var skit gulligt gjort.:)

Annars rullar allt på i vanlig ordning, mycket jobb framöver och det är skönt! Ska ta tag i psykiatrin ikväll också, få icke glömma!

Nu ska jag på hospitalet och hälsa på en vän, lite fika och skit prat är alltid uppskattat!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0