Nu är helgen förbi.

Publicerat: 2012-04-01 Kl: 20:19:51 | I kategori: Allmänt


Det har varit en händelserik helg för oss alla må jag säga!

I torsdags kom Daniel, till barnens stora förtjusning. Herregud, T skrek av skratt när han klev ur bussen. Hela em/kvällen var det bara "min pappa, min pappa Danel!!". Man blir alldeles varm i hjärtat av att se det, banden och kärleken finns kvar, trots att det kan gå en tid mellan gångerna! Men jag tror att telefonkontakten är super viktig så den ligger både jag och D på!

Det är dock inte så ofta dem träffas, jag önskar att det skulle vara mer täta besök men det kommer så småningom! Det börjar bli stabilare där nere och målet är ju att barnen ska ha en helg i månaden med pappa, vare sig det är här eller i Sthlm! Vi blickar framåt med andra ord!:)

-

Kalasade i lördags och mycket folk var det som kom! Thelise tackar och bokar för allt fint hon fick och tack till alla som kom och uppvaktade henne!:)

Idag har vi spenderat våran dag i kära Nacksta. Inte ens i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle sakna det stället så här mycket? Det är helt otroligt! Men som sagt, mycket av fritiden spenderas där. Hemma hos vänner och familj! Idag var vi bjudna på middag ala Alexandra! Barnen busade och stoja medan vi försökte prata! Jag själv tror jag slumra på soffan ngn timma, sköööönt!

-

Nästa Sthlms resa är planerad. Vet ej om barnen följer med och är hos faderskapet eller om de stannar hemma. Men otroligt roligt ska det bli! Längesen jag träffade kompisarna där nere!

Nu ska jag hoppa in i duschen, måste hinna fixa hår mm innan jag ska sova!

Hoppas ni fina haft en bra helg!:) puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens gulligaste barn!:)<3<3<3<3<3<3<3

2012-04-01 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0