Påhelgen

Publicerat: 2012-04-08 Kl: 15:46:48 | I kategori: Allmänt


Är nu snart förbi! Jag vet inte om jag tycker om alla dessa röda dagar, det blir en sån långt helg. Iofs kan ju de vara mysigt också.:)

Igår var vi på påsk-lunch med massa folk riktigt trevligt var det! Sen var vi bjudna på middag men ingen traditionell påskmat utan fläskfilé och klyftpotatis, mumma!

Kvällen bjöd på både de ena och de tredje, träffade massa gamla vänner och det är alltid lika roligt!:) Idag mår man som man förtjänar men snart är även denna dag slut. Jag lääängtar till sängen ska ni veta!


Hej från oss!


Kommentarer
Postat av: Linnea K

Jag blir alltid lika glad när jag surfar in på din sida! Antingen får man glädjas, skratta eller bli lite små sur över samhället och dess personer!



Och dina barn är fortfarande vackrast!!!=-)

2012-04-08 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0