SnöÖöÖöö..

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 09:19:06 | I kategori: Allmänt


Det är liiiite tröttsamt att vakna och titta ut och se snö. Det är inte så värst mycket men det ska ju hålla på hela dagen, suck! Hoppas de försvinner snabbt.:)

Jag som trodde att det var lugna gatan idag såg på kylskåpet att det är cpup-mätning på habliteringen idag kl 13:00. Så W får gå en sväng på dagis så jah kan ringa några samtal sen åker han och jag upp.

På fredag har jag lovat både W och T att de ska få lite nya kläder. T vill ha Bamse och hello kitty, jag såg att Lindex fått in massa nytt i Bamse väg. Och hm har ju hello Kitty kläder till överdrift. W ville bara ha en ny långärmad tröja, så det blir en mini-shopping. T behöver ngn pyjamas men annars har de två så det räcker och blir över!

Nu ska vi kliva av bussen och dumpa djuren på dagis.;) Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: elin

skaffa lugg :)

2012-04-17 @ 11:15:26
Postat av: Evelina

Ha ha jag skulle inte passa i det!:)

2012-04-17 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0