Taxi

Publicerat: 2012-04-26 Kl: 08:52:40 | I kategori: Allmänt


Det är inte varje dag man tar taxi till dagis.;) William vart överlycklig när vi märkte att vi missat bussen och var tvungen att ta en taxi, T däremot vart livrädd. Hon trodde att dom skulle åka själv, ha ha! Dagisfröken vart lite förvånad över att det kom en taxi så tidigt men det var bara lilla vi. Väl på dagis fick jag åka med ett annat barns förälder, tusen tack! Det räddade hela min dag. Var på jobbet 6:30 så jag hade god tid på mig.

Ser att det regnar ute, mindre roligt men men.

Nu ska jag jobba vidare!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Kunde ni inte tagit nästa buss, eller går de med långt mellanrum? Lät dyrt med taxi ;)

2012-04-26 @ 09:42:14
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0