Fan!

Publicerat: 2012-08-12 Kl: 15:34:35 | I kategori:


Vad jag saknar mina ungar!! Är hos om en pytteytte stund!:) Tror att jag skall ta med mig dem till skogen och plocka lite bär om det inte är rensat överallt. Har ni något tips på vart det finns mycket bär?:)

Helgen har varit.. Ja, väldigt intressant. Aja hur som helst är jag trött som en idiot och slut i kroppen. Men det känns fantastiskt att få vara mammaledig ett tag. Ska givetvis hoppa in och jobba då och då, men annars ska vi vara hemma! W börjar visserligen i "skolan" nu men det är bara ett par timmar om dagen sen är det fritids. Men han får gå de timmar som det är skola sen vara hemma!

Det ska bli kvalitétstid på hög jävla nivå, älskade små skruttar!!

Och nu ska jag ta tag i rökningen, ska testa snus och minska mer och mer.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du vara hemma å vara mammaledig?

2012-08-12 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0