God morgon.

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 07:52:25 | I kategori:


Nu var det ett par dagar sen vi var uppe så tidigt som idag. Känns skönt att vi fått ha lite "semester" efter en djävulskt tung sommar,(mycket jobb). Mycket mötet hit och dit har det varit men nu hoppas jag att detta är det sista i positiv benämning!

Jag är alldeles för trött/nyvaken för att vara nervös men det börjar krypa på känner jag.. Igår kväll ska vi inte ens prata om. Jag brukar somna med barnen vid 8 och gör jag inte det är jag vaken till max 21.30. Pensionärs-varning, jag vet. Men igår låg och och spela kortspel på telen och försökte bli trött.. Somnade vid 01 tror jag. Så upp 5:30, ja jag kommer vara hela slut i em!

Thelise har blivit lite sjuk så vi var på vc igår men allt såg bra ut. Vi får vänta ut det hela helt enkelt! Och eftersom hon har världens bästa dagis får hon vara där nu en liten stund på morgonen medan jag har mötet. Ingen barnvakt gick att ordna för alla jobbar och det är helt omöjligt att ta med henne, hon kan absolut inte sitta stilla! Så efter mötet hämtar jag henne sen ska vi mysa bara hon och jag fram till att vi ska hämta W!

-

Tänk att jag aldrig kan berätta något lite lätt utan jag snöar alltid in mig med tider och diverse saker, ha ha. Att skriva enkelt verkar inte vara något för mig.

Igår fick jag ett roligt samtal. Arbetsplatsen jag suktat efter i över 2 år ringde och frågade om jag ville jobba där, givetvis tackade jag ja men vi får se till veckan hur det blir, om det går ihop.:)

Nu ska jag förbereda mig lite mentalt innan det är dags. Hoppas ni får en bra dag trots regnet!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0