God morgon!

Publicerat: 2012-08-15 Kl: 06:52:46 | I kategori:


Uppe i ottan! Imorse kändes det verkligen som hösten är nära. Det var rått, dagg i gräset och kallt.. Men igår vart det riktigt härligt väder framåt morgonen och det skall tydligen vara det resten av veckan så man får passa på. Själv tror jag att det är sista solveckan denna sommar. Förstår inte varför den bästa årstiden skall gå så fort? Lika bra att flytta till varmare breddgrader.;-)

Igår vart jag bjuden på lunch hos Anna O. Det var jätte mysigt, plockmat ute i solen.:) Första gången på hela sommaren jag lämnar barnen på dagis och gör något själv. Visst, jag gjorde lite ärenden innan på stan men det var jätte trevligt och behövligt att träffa en vän utan kidsen må jag säga! Och medans gick lillknodden runt och såg allmänt söt ut!:)

Ja men vårt bärplock häromdagen gick faktiskt bra. 3 tajkons ute i skogen, ha ha det måste ha sett otroligt roligt ut! William står och skriker "myggor överallt!" och försöker få på sig tröjan, T sitter i en buske och vräker i sig blåbär, hon var alldeles svart i ansiktet och jag som "bara ska plocka lite här" samtidigt som jag "skriker"(ropar) till W "men snälla du vi är i skogen och myggor är fortfarande inte farliga". Ha ha ja mycket nöje åt åskådarna!

-

Nu är jag på väg till work. Alltså känslan av att stå i kiosken och rota i väskan och inse att sedelbunten jag hade är borta. Jag har alltså tappat pengarna, jag vart alldeles snopen och lamslagen. Det kändes verkligen som droppen, det var det sista jag behövde nu men aja den är borta. Någon annan vart iaf glad. Fan!

Ja men det kanske blir en bra dag ändå.. Blir så trött när sånt här händer och man har planerat något som selånger mm men det känns mindre roligt nu. Pissjävlaskit!

Hoppas ni får en bra dag iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0