God morgon

Publicerat: 2012-08-09 Kl: 06:44:36 | I kategori:


God morgon! Nu senast 1-2 veckorna har jag somnat med barnen varenda kväll. Vaknat till vid 22-23 och ätit sen somnat om till morgonen. Det har varit riktigt skönt, speciellt eftersom vi klivit upp vid 04:45 i flera dagar. Annars brukar jag vara så jäkla trött men nu känner jag mig pigg och fräsch! ☺

Såg i förra inlägget att det bara är att trycka på "retur" så fungerar radbrytningen, kung! Blir så rörigt annars, eller rörigare ska jag säga.;)

Det blir ett väldans spring nu på morgonen. Först lämna W på fritids/skolan(st:olof) sen gå tillbaka hela vägen för att lämna T på dagis för att sist gå till bussen. Det positiva är att jag hinner vakna till och får frisk luft men det negativa om vi skulle råka försova oss..

-

Igår var det andra dagen och W gick ensam på fritids och det hade gått jätte bra! Måste få skryta lite idag igen.;) När jag kom stod jag och småprata med fröken och en annan förälder som har ett barn från samma avdelning på "sommarfritids". Det blir ju automatiskt att dem två umgås eftersom det är en trygghet. Men det jag skulle komma fram till var att ena fröken tog mig på sidan och sa "jag tycker men även de andra fröknarna har sagt samma sak att W är så underbar, jag skulle kunna stoppa han i fickan och ta med honom hem!" Det är ingen lögn att det värmer i mammahjärtat och att jag blir trygg och lugn med att han är där. Dom verkar ha stort förståelse och bemöter barn på ett otroligt sätt!

Jag har ju varit eller rättare sagt ÄR orolig för att han ska bli mobbad eller utan kompisar pga hans skada. Men som förälder målar man upp det värre än vad det är, men det är ju i positiv anda för att man bryr sig och vill dem så väl! Men hon sa även att han verkar ha en hög rang. Och det hade han visserligen på dagis också. Det hon menade med det var att många barn ville vara med han och vissa barn såg redan upp till han.(även fast dem är äldre). Dem ser en potential i han, jag citerar "som man sällan ser". Så JA, jag är jätte stolt och känner mig väldigt tillfreds när det gäller valet av skola!:) Har bara träffat fröknarna två gånger men jag tycker dem är helt fantastiska med barnen!!

Ja nu ska jag sluta babbla, jag önskar er en trevlig dag!:) Puss!

Bjuder på en bild på en frusen tjej!


Kommentarer
Postat av: Elionor

Skit i alla andra, skryt på!!! För dä gö ja!;-)

2012-08-09 @ 14:40:21
Postat av: angelica

ja för fan, skryt på för det gör jag med ;)

2012-08-11 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0