Lördag

Publicerat: 2012-08-25 Kl: 10:07:47 | I kategori:


Äntligen helg! Utbrast William igår när jag hämtade han från skolan.:) Och det är faktiskt skönt! Kanske för att barnen ska få vara med faderskapet eller för att det inte är någon stress alls.:)

Jag hade en riktigt mysig "lunchdejt" igår och det toppades med god mat!

Sen var det de vanliga med matlagning, tvätt, städ, disk mm.

Barnen somnade vid 21 sen hade jag en "vuxen kväll". Hade aldrig förväntat mig att det skulle vara så som det var. ☺ Skit samma.. mysigt var det och sent vart jag vaken så jag är fruktansvärt trött idag, men det får tas igen inatt.:)

Nu ska vi promenera ner på affären så barnen kan handla de dem skulle ha till fikat.:)

Hoppas ni får en mysig helg! 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0