Oh happy day!!

Publicerat: 2012-08-23 Kl: 19:22:03 | I kategori:


Mitt i all skit som händer just nu men tvn och bankstrulet) var det Williams första skoldag!:) Det gick bra! Han ville att jag skulle stanna en stund även fast han varit på fritids några timmar per dag i typ två veckor, men så är det ibland när nya saker händer. Jag satt utanför skolan mellan 10:30-15:00, mycket nöje! Men jag tänkte inte så långt att jag kunde gå en promenad eller dylikt, han ville ju ha mig nära.:)

Imorgon ska han få gå själv men jag tror att det går lättare eftersom jag inte skall stanna så som vi gjorde idag. Föräldrarna fick info medan barnen hade samling och ni föräldrar vet hur svårt det blir när man stannar för länge. Det kommer att gå toppen!:) Och efter skolan skall han bjuda dagis på glass. Minst 45 st glassar skall inhandlas!:) Det blir med lite sorg i hjärtat samtidigt som jag inser att han faktiskt ÄR stor nu!

-

Annars har jag haft några positiva samtal idag som lättat lite, får helt enkelt vänta och hålla tummarna. Det är inte hela världen, det vet ju jag också MEN det är aldrig roligt. Aja det är lite svårt för er att förstå när man pratar i gåtor men så mycket som att hämnden är ljuv vet jag och vart varse om idag, det kändes skönt! Missförstå mig rätt men man skall inte kasta sten i glashus!

Nu har jag tvättat några maskiner så det blir till att hänga och sortera ikväll innan L kommer.:) Fan så skönt med en EGEN tvättmaskin. Nu ska jag dammsuga sen lägga kidsen, hoppas ni får en trevlig kväll kära läsare!

Puss!😘

Storgrabben med solen i ögonen och den fina angrybird skolväskan han fick av moster.💓


Kommentarer
Postat av: julia

Måste bara få säga att du verkar vara en helt fantastisk mamma! Du vet säkert redan om det, men ibland kan det kännas skönt att höra de en extra gång! :)

Svar: Tack så mycket! Du har alldeles rätt, det värmer varje gång man får höra det!:) tusen tack!
evelina

2012-08-23 @ 20:28:12
Postat av: Anonym

vad ja vad menar du med gåtorna och med hämden??:(:/:/

Svar: Ja det är väl därför jag skriver i gåtor för att jag inte vill skriva öppet? Ja hämnden alltså, det är inget jag gjort eller så utan ja det kan jag inte heller skrica öppet speciellt när jag inte vet vem som frågar?
evelina

2012-08-23 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

okejokej, är Moa som frågar!:)=):D vad duktig hon är T som hjälper dig hemma, lill gumman<3<3:)

2012-08-24 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0