Skogen

Publicerat: 2012-08-13 Kl: 12:56:07 | I kategori:


Igår efter jag hämtat barnen hos syster och kommit hem, ätit middag mm hade vi myskväll. Vi kollade på Dino 2 och barnen åt torra ostbågar, ha ha. Men filmen däremot kändes fan som två timmar, tyckte aldrig att den tog slut! Men rastlös som en annan är satt jag igång att kolla/rensa barnens kläder. Jag tycker nämligen att det försvinner kläder. Visst, en del hade blivit kvar hos syrran men nu hade hon packat med allt så jag kunde kolla. Men alltså det fattas. Jag vet precis vad dem har för kläder och jag saknar flera plagg. Det handlar inte bara om att det gör mig otroligt irriterad så känns det som någon tar kläder från dagis.. Aja, får prata med personalen när T ska dit nästa gång. Kan ju vara så enkelt att de hamnat i lånelådan eller nåt. Iallafall så ligger det just nu kläder överallt. Fulla vardagsrumsgolvet, köksbordet, hallen and so on! Ska packa in det i barnens garderober ikväll.:)

Thelise är lite hängig idag, hon är inte sig själv tycker jag. Lite trött och grinig. Får se om det vänder.:) Men något som jag inte blir klok på är att hon vägrar sova middag hemma. Inte i sängen, vagnen, soffan nä ingenstans passar. På dagis går hon och lägger sig själv, ibland före alla andra. Oftast deckar hon i vagnen av ren utmattning på em om vi är ute men då får hon ju bara sova Max 20 min. Jag vet inte hur jag ska få hon att vilja vila?

Nu ska vi packa fika, klä på oss och gå till skogen. Hoppas att det finns lite bär för barnen är skit taggad!

Puss



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vill börja med att säga att jag älskar din blogg, är nog en av dina stalkers men ta det som en komplimang !;> Jag tror jag har förstått att du och barnen flyttat tillbaka till eran "hemtrakt". Får jag vara fräck och fråga om du inte saknar huset eller ångrar dig? Förstår om du inte vill svara! Sen tänkte jag också fråga om din son W, vad är det för "sjukdom" han har? Hur ter det sig? Kram /linda forsberg

2012-08-13 @ 21:03:58
Postat av: Linda

Hej! Vill börja med att säga att jag älskar din blogg, är nog en av dina stalkers men ta det som en komplimang !;> Jag tror jag har förstått att du och barnen flyttat tillbaka till eran "hemtrakt". Får jag vara fräck och fråga om du inte saknar huset eller ångrar dig? Förstår om du inte vill svara! Sen tänkte jag också fråga om din son W, vad är det för "sjukdom" han har? Hur ter det sig? Kram /linda forsberg

Svar: Hej! Tack! Vad roligt att du gillat den!:-) ja vi har flyttat hem igen!:) nej faktiskt inte, varken jag eller barnen. Det kanske verkar lite konstigt men nej jag trivdes inte alls. William har en "lätt" cp skada. Som märks i benen endast. Han blir stel, går saktade än andra mm. Han får ju botox behandling i vä ben och det fungerar jätter bra!:)Kan berätta mer när jag inte är lika stressad:)
evelina

2012-08-13 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0