2013 - sluta skriva anonyma kommentarer

Publicerat: 2012-12-31 Kl: 14:54:41 | I kategori:


Tänk så här - 'År 2013 skall jag sluta vara bitter, jag skall sluta sitta bakom en skärm och näthata, jag ska öppna och jobba med mina egna fel och brister istället för att klanka ner på andra. Hitta på lögner och prata strunt. Jag skall bli en bättre människa,en bättre medmänniska,förälder och familjemedlem. Och jag ska ta tag i mina problem istället för att säga att andra har problem dem problemen. Till slut blir det genomskinlig. Och jag ska lägga min tid och energi på positiva saker, endast. Amen!'

Då tror jag att du kommer ett stort steg fram i livet, jag tror att du kommer att uppnå dina mål och bli en bra förälder, tids nog. Jag hoppas innerligt det.

-

Och en sak ska ni läsare få veta. Det spelar ingen som helst roll vad ni skriver för elakt till mig,ni kommer aldrig att komma åt mig eller mitt liv,never. Jag öppnade denna blogg för att JAG har saknat att skriva och med det räknar jag med mindre snälla kommentarer också eftersom det finns en tjej som är kär i mig och försöker med alla medel(ja,det börjar bli lite patetiskt) sänka mig. Trots polisanmälan och massor av material svart på vitt så fortsätter hon, var rädd om din familj och ditt liv istället. Och det jobb du äntligen, typ 30 år senare har skaffat dig.

Sen tar jag det positivt eftersom det finns något jag har eller något med mig eller min personlighet som någon är avundsjuk på. Men jag är jätte öppen för en diskussion eller svara på frågor om det är något ni/du undrar. Lämna bara en mailadress eller dyl. Nu tänker jag aldrig mer slösa ett enda inlägg på detta!

-

Nu ska jag på affären med mina underbara barn och inhandla middags ingredienserna som fattas och myset till ikväll :) Sen när barnen somnat kommer förmodligen en fin kille och ger natt sällskap! Det blir en underbar morgon att vakna till med andra ord, nytt år, nya hårda jävla tag!

Jag hoppas att ni är försiktig med både raketer och fingrar mm mm. Tänker alltid på det som hände en gammal bekant på nyår för många år sen, han fick en raket i ögat. Mycket tragiskt men det slutade 'lyckligt' iaf!

Ha ha nu vart det långt här men jag måste få visa, jag brände mig igår när jag gjorde nudlar.. Kommer bli ett fint ärr.. Suck!




Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Låter sunt. Gott nytt år! Hoppas gårdagen blev som du tänkt dig. Kram!

2013-01-01 @ 09:58:27
URL: http://beabus87.blogg.se
Postat av: Anonym kommentar

Gott nytt på dig, kul att du börjat blogga igen. Grattis till din första anonyma kommentar 2013.

2013-01-02 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0