julstämning

Publicerat: 2012-12-22 Kl: 20:36:57 | I kategori:


Jag måste erkänna att jag inte har någon överdriven julstämning i kroppen. Speciellt inte efter vad som hände för någon vecka sen. Jag har mina underbara barn och min familj och vänner som jag är otroligt tacksam över. Jag älskar dem över allt annat och skulle inte ens för en sekund kunna tänka mig ett liv utan dem. Även fast jag har massor att glädjas för runt omkring så har en mycket nära vän förlorat livet så det blir svårt.. Jag vet inte hur jag ska förklara utan det jag skulle tala om var att om det finns något som kan driva mig till vansinne *1000 så är det detta. Att trä och knyta. Vill att granen skall stå klar samt alla julklappar till imorgon när barnen vaknar men jag tvivlar
starkt på att det kommer bli så.. Allt i sista sekund, det är Evelina Persson det! :)





Är det någon som vet varför bilderna blir sne? Det spelar ingen roll åt vilket håll jag knäpper med mobilen så blir dem alltid snea. Varför kan inte blogg.se fungera felfritt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0